برند آیمو imou – معرفی معروف‌ترین برند دوربین مدار بسته

معرفی برند آیمو IMOU - پی اچ گستر

برند آیمو imou یکی برندهای بسیار برجسته و شناخته شده در زمینه ساخت دوربین های مدار بسته است. همان طور که بهتر می دانید امروزه اهمیت نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته از هر زمان دیگری بیشتر شده است. همین موضوع باعث شده تا برندهای معتبر زیادی در این حوزه به رقابت بپردازند. در ادامه این مطلب از سایت پی اچ گستر این برند را به طور کامل به شما معرفی خواهد کرد.

دوربین های برند آیمو imou از تکنولوژی روز دنیا برخوردار هستند. هر یک از مدل های این برند قابلیت های ویژه ای دارند که می توانند به نحو احسنت به حفظ امنیت مکان های مختلف کمک کنند. از جمله امکانات این دوربین ها می توان به تشخیص چهره، تشخیص حرکت، اعلام هشدار هوشمند و…. اشاره کرد.

لازم است بدانید که وجود قابلیت تشخیص چهره در دوربین های آیمو سبب شده تا محصولات این برند نسبت به سایر دوربین های مدار بسته متمایز شود. این دوربین ها به خوبی و با وضوح بالا چهره افراد شناسایی می کنند و این می تواند یک تحول بزرگ برای حفاظت از مکان های مختلف باشد. علاوه بر تمامی موارد، دوربین های مدار بسته imou قابلیت کنترل از راه دور دارند. به طوری که شما می توانید از دورترین نقطه دنیا نیز آن ها را تحت کنترل داشته باشید.

دوربین مدار بسته برند آیمو

نصب دوربین مدار بسته با توجه به شرایط حال جامعه برای همه افراد حائز اهمیت است. پیشرفت تکنولوژی نیز باعث شده تا دوربین های مدار بسته در مدل های بسیار پیشرفته ای به بازار بیایند. برند آیمو imou در سطح جهانی دارای جایگاه ویژه ای است. زیرا تمامی سیستم های نظارتی و حفاظتی این برند با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته می شوند. این برند سالیان زیادیست به فعالیت می پردازد اما در چندین سال گذشته با نام لی چانج معروف بود. شعار این برند هوشمند سازی منازل است و هدف این برند ایجاد امنیت در منازل است.

اگر برای خرید، دوربین مدار بسته آیمو را انتخاب کنید متوجه خواهید شد که این برند برجسته چه مدل های متنوعی از دوربین های مدار بسته را روانه بازار کرده است. شما می توانید به منظور خرید دوربین مدار بسته imou می توانید با کارشناسان پی اچ گستر ارتباط برقرا کنید.

دوربین مدار بسته برند آیمو - پی اچ گستر

مقایسه دوربین مدار بسته آیمو با داهوا

برند داهوا نیز یکی از برند های بسیار معروف تولید کننده سیستم های نظارتی امنیتی است که جایگاه ویژه ای در زمینه ساخت دوربین های مدار بسته دارد. می توان گفت که این برند یک رقیب سرسخت برای برند آیمو  imou می باشد. شاید این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که دوربین مدار بسته آیمو بهتر است یا داهوا؟ به همین خاطر نیز لازم دانستیم تا به مقایسه این دو برند با یکدیگر بپردازیم.

برند داهوا به عنوان یک برند مطرح جهانی دوربین های مدار بسته ای را به بازار عرضه می کند که می توان به شکل تخصصی از آن ها استفاده کرد. از طرفی اکثر دوربین های مدار بسته داهوا بیشتر در مدل های سیمی تولید می شوند و همین موضوع باعث شده تا نتوان در هر شرایطی آن ها را نصب و راه اندازی کرد.

این در حالیست که اکثر محصولات برند آیمو دوربین های وایرلس هستند که می توان به راحتی در هر شرایط و مکانی آن ها را راه اندازی نمود. خرید دوربین های مدار بسته imou باعث صرفه جویی در هزینه ها نیز می شود. زیرا دیگر هزینه سیم و داکت کشی برای راه اندازی سیستم ها وجود ندارد. علاوه بر تمامی این موارد باید بگوییم که محصولات برند آیمو نسبت به برند داهوا تا حدودی قیمت پایین تری دارند.

مقایسه دوربین مدار بسته آیمو با داهوا - پی اچ گستر

 

دوربین های مدار بسته برند آیمو

برند آیمو دوربین های مدار بسته را در مدل های بسیار متنوعی به تولید می رساند که هر یک دارای قابلیت ویژه ای هستند. از جمله محصولات پرفروش این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوربین مدار بسته ایمو رنجر
  • دوربین بی سیم بولت
  • دوربین اسپید دام imou
  • دوربین ثابت کیو

لازم است به ذکر است که هر یک از دوربین های نام برده شده نیز دارای چندین مدل مجزا هستند. لازم است تا برای خرید هر یک از آن ها به خوبی با قابلیت های دوربین های مدار بسته آیمو  imou آشنایی داشته باشید.

ویژگی های دوربین مدار بسته imou

در ابتدای مطلب نیز به این موضوع اشاره کردیم که در دوربین های مدار بسته برند آیمو  imou ویژگی هایی وجود دارد که سبب ایجاد تمایز میان محصولات این برند با سایر برند ها شده است. مهم ترین خصوصیات این دوربین های مدار بسته عبارتند از:

  • نصب و راه اندازی دوربین های آیمو بسیار آسان است.
  • این سیستم ها به خوبی حرکت و صدا را تشخیص می دهند.
  • کیس های استفاده شده در این دوربین ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
  • دوربین های مدار بسته ایمو کاملا هوشمند سازی شده اند.
  • این سیستم های نظارتی دارای میکروفون داخلی هستند.
  • کیفیت تصاویر در دوربین های آیمو بسیار بالاست.
  • نرم افزار های دوربین مدار بسته برند آیمو  imou را می توان به راحتی روی گوشی موبایل یا کامپیوتر نصب کرد.
  • دارای قابلیت اشتراک گذاری تصاویر هستند.
  • ظاهر این دوربین ها مناسب و زیبا می باشد.
  • قیمت بسیار مناسب در مقایسه با دوربین های مدار بسته دیگر.
  • برخورداری از سیستم هشدار دهنده هوشمند
  • کاربری بسیار آسان

قیمت و خرید دوربین مدار بسته ایمو

اگر برای ایجاد امنیت در مکان قصد نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته را دارید، می توانید بهترین و پیشرفته ترین مدل ها را در محصولات برند آیمو  imou پیدا کنید. در خصوص قیمت دوربین آیمو لازم است بگوییم که این مورد  به عواملی همانند مدل دوربین مدار بسته وابسته خواهد بود. البته که عوامل دیگری نیز در قیمت نهایی دخیل هستند. برای خرید اینترنتی دوربین مدار بسته از این برند می توانید به فروشگاه پی اچ گستر سر بزنید.

 

در وب سایت ما سیستم های نظارتی امنیتی از برند های مطرح با قیمت های بسیار استثنایی  دنیا گردآوری شده اند تا شما بتوانید بهترین مدل را برای مکان مورد نظر خود خریداری کنید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید تا در این زمینه به شما کمک کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *