نصب دزدگیر منزل + قیمت نصب دزدگیر منزل و اماکن

نصب دزدگیر منزل - پی اچ گستر

بهترین راه ‌حل ممکن برای پیشگیری از سرقت و اتفاقات ناگوار در منازل، نصب دزدگیر منزل است که می‌تواند خیال شما را از وجود امنیت کافی در فضای خانه راحت‌تر کند. دزدگیرها با مدل‌های متنوع اعم از سیمکارتی، بی ‌سیم، دزدگیر مغازه، اداره‌ جات و … می توانند امنیت را برای مکان‌های مختلف فراهم آورند. این روزها دزدگیر منزل یکی از ضروری ‌ترین انتخاب‌های افراد برای پیشگیری از سرقت به حساب می‌آید.

نصب چنین سیستم های حفاظتی بایستی توسط افراد متخصص و ماهر صورت گیرد. در غیر این صورت سیستم عملکرد مطلوب را نداشته و هزینه شما بابت خرید دزدگیر به هدر می‌رود. دزدگیرها در مدل‌های متنوع در سطح کیفی گوناگون به بازار عرضه می‌شوند. قیمت این محصولات بر اساس برند تولید کننده، پنل مرکزی و سایر سنسورهای آن مشخص می‌گردد. معمولاً قیمت دزدگیر منزل به تعداد سنسورهای آن وابسته است. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی را در مورد نصب دزدگیر خانه ارائه دهیم.

اهمیت نصب دزدگیر در منزل

دزدگیر منزل یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین سیستم‌های حفاظتی برای خانه‌ها به حساب می‌آید. از پیشرفته‌ترین مدل این دستگاه می‌توان به دزدگیر اماکن سیمکارتی اشاره نمود که می‌تواند با قابلیت‌های متفاوت، خیلی سریع اعلام هشدار کند. درواقع استفاده از چنین سیستمی باعث شده تا سارق نتواند با قطع برق،  دزدگیر را غیرفعال کند. در حال ‌حاضر دزدگیر منازل توسط برندهای زیادی به تولید می‌رسند. وجود قابلیت‌ های ویژه در این دستگاه ها باعث شده تا نصب دزدگیر منزل از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری داشته باشد. توجه داشته باشید که نصب این سیستم نباید توسط افراد غیرحرفه‌ای و غیرمتخصص صورت گیرد.

 بهتر است برای راه‌اندازی و نصب انواع دزدگیر حتماً از تکنسین‌های حرفه‌ای کمک بگیرید. چرا که آن‌ها با تمامی بخش‌های سیستم آشنایی داشته و می‌توانند در کمترین زمان ممکن، دزدگیر را برای اجرا در مکان‌های گوناگون راه‌اندازی کنند.

نصب دزدگیر منزل

مزایای نصب دزدگیر منزل

در حال حاضر با افزایش آمار سرقت در کشور، مراکز متعددی در زمینه فروش و نصب دزدگیر منزل به فعالیت می‌پردازند. شما می‌توانید با کمی تحقیق و جستجو بهترین مرکز را برای خرید چنین سیستمی انتخاب کنید. در مجموعه پی اچ گستر بهترین دزدگیرهای اماکن از برندهای معتبری همانند دزدگیر اماکن پارادوکس موجود هستند که شما می‌توانید این سیستم‌ها را با قیمت‌های بسیار مناسب خریداری کنید. در ادامه در خصوص مزایای نصب دزدگیر در منزل توضیح می دهیم.

1.     پیشگیری از وقوع سرقت

با نصب دزدگیر در منازل احتمال سرقت تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کرده و در اکثر مواقع این احتمال به صفر می‌رسد. شما می‌توانید با به کارگیری چنین سیستمی امنیت منزل خود را به حداقل برسانید. با وجود دزدگیرهای امروزی که دارای سنسورهای متعددی هستند، هیچ سارقی نمی‌تواند به منزل شما نزدیک شود.

در حال‌ حاضر سارقان تلاش می‌کنند تا محیط‌های آرام را برای سرقت انتخاب کرده که رفت ‌و آمد در آن آسان باشد. به‌ همین دلیل در ابتدا به سراغ مناطقی می‌روند که فاقد سیستم‌های امنیتی باشند.

2.     برخورداری از بیمه

یکی از ملزومات برای بیمه شدن منزل نصب دزدگیر و سیستم‌های هشداردهنده است. با نصب دزدگیر منظور شما می‌توانید در صورت وقوع حوادثی همانند آتش ‌سوزی از بیمه برخوردار شوید.

3.     پیشگیری از آتش‌ سوزی با نصب دزدگیر

 آتش‌ سوزی یکی از اتفاقات بسیار پرتکرار در در ساختمان‌ها است که خسارت زیادی را به‌ همراه دارد. اگر دزدگیر منزل دارای سنسور دود باشد، شما می‌توانید از اتفاقات ناگوار همانند نشت گاز و آتش ‌سوزی خیلی سریع جلوگیری کنید. این سنسور با وجود کوچک‌ترین دود اعلام هشدار کرده و باعث می‌شود خسارتی به منزل شما وارد نشود.

4.     کاهش احتمال سرقت

مهم‌ترین هدف برای نصب دزدگیر منزل و کاهش احتمال سرقت است. دزدگیرهای امروزی با قابلیت‌های ویژه‌ای که دارند، می‌توانند خیلی سریع حضور افراد مشکوک را تشخیص دهند و به صاحب منزل پیامی را ارسال کنند. اگر شما دزدگیرهای سیم کارتی را انتخاب کنید، علاوه‌ بر به صدا درآمدن آژیر، از طریق پیامک نیز می‌توانید از وضعیت منزل خود مطلع شوید.

5.     جلوگیری از خرابی درب و پنجره‌ها

یکی از سنسورهای پرکاربرد که در دزدگیرها استفاده می‌شود، سنسور ضربه است. این نوع سنسورها را بیشتر برای درب و پنجره‌ها مورد استفاده قرار می‌دهند. مهم‌ترین وظیفه سنسور ضربه، تشخیص ضربات است. بسیاری از سارقان تلاش می‌کنند با خرابی و شکستن پنجره وارد منزل شوند. اما شما با نصب چنین سنسور می‌توانید به‌ خوبی از سرقت جلوگیری نمایید.

6.     اطلاع از وضعیت محل از راه دور

 بیشترین نگرانی از صاحبین منزل زمانی است که برای چند روز از خانه دور هستند. در حقیقت نصب دزدگیر باعث شده تا شما بتوانید منزل خود را از راه دور نیز کنترل کنید.

نصب دزدگیر منزل

هزینه نصب دزدگیر منزل

معمولا مراکزی که به فروش دزدگیر اماکن می پردازند، خدمات نصب را نیز به مشتریان ارائه می دهند. هزینه نصب این سیستم مبلغ مشخصی نیست. چرا که قیمت نهایی می تواند به عواملی متعددی وابسته باشد. مهم ترین موارد برای نصب دزدگیر شامل موارد زیر می شود:

·        برند دزدگیر

·        مدل دستگاه

·        تعداد سنسور ها

·        مدل کنترل پنل

·        نحوه عملکرد سیستم

·        محل مورد نظر شما

با در نظر گرفتن موارد بالا می توان تعیین کرد که هزینه نصب دزدگیر برای منزل چه قدر است. توصیه ما به شما این است که به هیچ وجه خود جهت نصب و راه اندازی دستگاه اقدام نکنید. زیرا نه تنها نمی توانید دزدگیر را به خوبی راه اندازی کنید، بلکه گارانتی سیستم دیگر به شما تعلق نمی گیرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه های نصب دزدگیر اماکن با کارشناسان پی اچ گستر ارتباط برقرار کنید.

کلام پایانی

به منظور ایجاد امنیت کافی برای منزل و جلوگیری از سرقت تنها نصب دزدگیر می تواند راه حلی مفید باشد. پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا این سیستم ها قابلیت های ویژه ای برای ایجاد امنیت داشته باشند. راه اندازی دزدگیر در منزل مزایای متعددی را به همراه دارد. در واقع وجود چنین دستگاهی در خانه خیال شما را از امن بودن منزل راحت می کند. در این سعی کردیم تا با ارائه اطلاعاتی میزان ضرورت خرید دزدگیر را به شما تاکید کنیم. برای خرید و راه اندازی این سیستم حفاظتی از برند های مطرح، تیم پی اچ گستر به شما کمک می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *