دزدگیر اماکن پارادوکس – راهنمای خرید انواع دزدگیر

دزدگیر اماکن پارادوکس - پی اچ گستر

دزدگیر اماکن پارادوکس به دلیل سطح کیفی و قابلیت هایی که دارد، این روزها نسبت ‌به برندهای دیگر بیشتر برای حفظ امنیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم حفاظتی ازجمله انواع دزدگیرهای بسیار مجهز بوده که برای نصب در ساختمان‌های اداری، تجاری و حتی منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد. مطمئناً شما به ‌دنبال خرید دزدگیر پارادوکس هستید اما درمورد آن اطلاعات کافی را ندارید. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با این نوع سیستم حفاظتی پیشنهاد می‌شود که تا انتهای این مطلب از سایت پی اچ گستر با ما همراه باشید.

معرفی دستگاه دزدگیر اماکن پارادوکس

دزدگیر پارادوکس یک نوع سیستم ایمنی بسیار باکیفیت بوده که می‌توان آن را در تمامی ساختمان‌ها نصب کرد. با استفاده از این سیستم دیگر شما بابت ایجاد امنیت در محیط نگرانی نخواهید داشت، چراکه این دستگاه امنیت داخلی کافی را در ساختمان ایجاد کرده و این اطمینان را به شما می‌دهد که فضا در ایمنی کامل قرار دارد. استفاده از چنین تجهیزاتی در جهت نصب دوربین مداربسته می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل و مطمئن باشد. می‌توان گفت که این نوع دزدگیر دارای قابلیت‌های خاصی است که آن را نسبت‌ به سایر مدل‌ها متمایز می‌کند. چنین سیستمی را می‌توان جزء دستگاه‌های هوشمند الکترونیکی به حساب آورد.

این محصول از برند پارادوکس بوده که در کانادا است و می‌توان آن را یکی از بهترین سیستم‌های حفاظتی موجود در بازار به حساب آورد. این دستگاه بر اساس استانداردهای جهانی و با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی و تولید شده‌ است. خرید هر یک از مدل‌های دزدگیر پارادوکس می‌‌تواند از نظر اقتصادی نیز مقرون ‌به ‌صرفه باشد و در عین‌ حال امنیت کافی را در ساختمان ایجاد کند. چنانچه قصد دارید یک دزدگیر مجهز و کاربردی با قابلیت ‌های خاص را تهیه کنید. قطعاً انتخاب دزدگیر برند پارادوکس بهترین انتخاب ممکن خواهد بود. امروزه این دزدگیر ها در دو مدل بی‌سیم و سیمی در بازار موجود هستند. بسته به نوع کاربری خریداران عزیز می‌توانند یکی از این دو مدل را تهیه کنند.

این نوع دزدگیر که به ‌صورت پک های کامل با تجهیزات سیم عرضه می‌شود، متشکل از بخش هایی است همانند دوربین‌های مداربسته، فرایند سیم‌ کشی و نصب آن‌ها بر آن‌ها صورت می‌گیرد. برای مدل‌های دزدگیر های بی ‌سیم نیز سیستم طبق امواج شبکه عمل خواهد کرد. لازم است بگوییم که سیستم‌های دزدگیر پارادوکس در مدل سیمی و بی ‌سیم دارای قدرت بالایی بوده و امواج محیط نمی‌توانند هیچ ‌گونه تداخلی را در عملکرد آن ایجاد کنند. این نوع دستگاه‌ها دارای حسگرهای مخصوصی است که عملکرد دقیقی دارند و هیچ عاملی نمی‌تواند در عملکرد آنان کوچک‌ترین اختلالی را به وجود آورد.

عملکرد دزدگیر پارادوکس - دزدگیر اماکن پارادوکس - پی اچ گستر

بررسی خدمات خرید دستگاه دزدگیر Paradoxs

اگر قصد دارید جهت خرید دزدگیر اماکن پارادوکس اقدام کنید، باید توجه داشته باشید که این دستگاه‌ها دارای کیفیت بسیار بالایی است. به ‌همین خاطر برنده سازنده این تجهیزات تمامی امکانات مورد نیاز خریداران را در محصولات خود قرار می‌دهد. خدمات خرید این نوع دزدگیر شامل وجود تجهیزات جانبی، مشاوره خرید، پشتیبانی محصول و خدمات نصب است. شما می‌توانید به ‌منظور کسب اطلاعات بیشتر درمورد خرید دزدگیر پارادوکس در سایر مدل‌ها با کارشناسان مجموعه پویا گستر ارتباط برقرار کنید.

با تهیه این نوع دستگاه دزدگیر در واقع یک پکیج کامل متشکل از چشمی، حسگر، آژیر اعلام سرقت، ریموت و… را از فروشگاه‌ها دریافت می‌کنید. شخصی که برای نصب دستگاه به محل شما اعزام می‌شود، بایستی به ‌خوبی تمامی اتصالات و دستگاه را شناخته و به‌ طور دقیق مراحل نصب دزدگیر پارادوکس را انجام دهد.

عملکرد دزدگیر پارادوکس

در خصوص عملکرد دزدگیر اماکن پارادوکس باید بگوییم که این دستگاه براساس سیستم‌های حس‌گر و چشمی کار می‌کند. به این معنا که اگر فردی وارد مکان شود، حسگرهای دستگاه دزدگیر حرکت او را به‌ خوبی تشخیص می‌دهند. به این صورت سیگنالی را به دزدگیر منتقل می ‌کند. دریافت ‌کننده سیگنال در دزدگیرهای پارادوکس درحقیقت همان بخش همان بخش کنترل پنل است. کنترل پنل دارای برد های هوشمند الکترونیکی بود که به شکل دقیق طراحی شده‌اند.

پس ‌از دریافت پیام حس‌گر توسط هر یک از پنل ها سیستم هشدار دهنده به صدا درمی‌آید. برند پارادوکس انواع سنسورها را برای تولید دستگاه‌ های دزدگیر مورد استفاده قرار داده است. به بیان ساده‌تر این شرکت تمامی احتیاجات مشتریان را در دزدگیر قرار می‌دهد. سنسور هایی که در این سیستم استفاده می شوند عبارتند از:

 

  • انواع سنسورهای چند بعدی تمام فضا را به‌ خوبی پوشش دهی کنند.
  • سنسورهایی که به ‌صورت خطی در یک جهت کار می‌کنند.
  • حسگرهایی که در درب یا پنجره‌ ها نصب می‌شوند.

مزایای استفاده از دزدگیر Paradoxs

تنوع مدل حس‌گر اعلام سرقت یکی از بهترین مزیت انتخاب این دستگاه است. سنسورهای حرارتی، حرکتب و حسگرهایی که در دزدگیرهای بی‌سیم وجود دارند، مدل‌ های مختلفی از حسگرها هستند. سنسوری که در بخش پنجره‌ها نصب می‌شود، معمولاً از مدل‌های حرکتی است. در صورتی‌ که لازم باشد برای سنسورها و دستگاه ‌های دزدگیر پارادوکس از یک تقویت‌ کننده نیز استفاده می‌گردد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از این نوع سیستم امنیتی عدم اختلال در امواج حسگرها با سایر امواج محیط است. این تجهیزات طبق شماره سریال ‌های دقیق نصب شده  به‌ همین خاطر نیز نیازهای محیط هیچ‌ گونه تأثیری در عملکرد آن‌ها نخواهند داشت.

مزایای استفاده از دزدگیر اماکن Paradoxs - پی اچ گستر

استفاده از دزدگیر اماکن پارادوکس برای چه مکان‌هایی مناسب است؟

اکثر دزدگیرهای اماکن به‌ گونه ‌ای طراحی شده‌اند که تنها برای استفاده در خانه مناسب هستند. اما یکی از مزایای دستگاه دزدگیر اماکن پارادوکس این بوده که می‌توان برای مکان ‌های گوناگونی از آن استفاده کرد؛ از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برای مجتمع‌های آپارتمانی
  • نصب دزدگیر پارادوکس برای ویلا
  • سیستم امنیتی پارادوکس برای کارخانه‌ها
  • نصب در فروشگاه‌ها و مجتمع‌های تجاری

سخن پایانی

این روزها خرید دزدگیر در سطح کیفی بالا از برندهای معتبر برای افراد اهمیت ویژه‌ای دارد. در میان برندهای تولید کننده، Paradoxs یکی از برترین ها بود که با ارائه بهترین مدل های دزدگیر می‌تواند امنیت کافی را در ساختمان فراهم کند. ما در این مطلب به‌ طور کامل در مورد این نوع دزدگیر صحبت کردیم. اما شما می‌توانید به ‌منظور اطلاع از قیمت دزدگیر پارادوکس و سایر مدل‌ها با کارشناسان مجموعه پویا گستر ارتباط برقرار کرده تا خیلی بهتر جهت خرید اقدام کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *