دزدگیر سیم کارتی منزل – انواع دزدگیر سیم کارتی اماکن

دزدگیر سیم کارتی منزل ارزان - پی اچ گستر

دزدگیر سیم کارتی منزل این امکان را فراهم کرده تا بتوانید به شکل هوشمندتری از منزل خود محافظت کنید. با توجه به این موضوع که این روزها سرقت از منازل آمار بالایی دارد، افراد نگران بوده و همیشه به‌ دنبال بهترین راه برای حفظ منزل و وسایل ارزشمند خود هستند. در این ‌بین نصب دزدگیر منزل می‌تواند بهترین و تنها راه‌ حلی باشد که برای حفاظت از منزل باید آن را انتخاب کرد.

پیشرفت تکنولوژی باعث شده دزدگیرها با قابلیت‌های ویژه و مدل‌های متنوعی روانه بازار شوند. چند سالی است که دزدگیرهای سیمکارتی نسبت ‌به مدل‌های دیگر طرف‌داران بیشتری دارند. چرا که با استفاده از این سیستم‌های حفاظتی می‌توان به ‌خوبی، یک مکان را از راه دور و توسط تلفن همراه کنترل کرد. در این مطلب با ما همراه باشید تا در مورد خرید دزدگیر سیمکارتی و ویژگی‌های این سیستم اطلاعات کاملی را به شما ارائه دهیم.

می‌توان گفت که دزدگیرهای سیم کارتی در حال حاضر جزء بهترین سیستم‌های حفاظتی منزل هستند. زمانی‌ که افراد غیرمجاز وارد منزل شما می‌شوند، آلارم دزدگیر با صدای خیلی بلند فعال شده و سارق از بیم دستگیر شدن از محل خارج می‌شود. البته زمانی ‌که آلارم فعال می‌شود، دزدگیر از طریق تماس یا ارسال پیامک نیز، صاحب خانه را از ورود افراد غیرمجاز مطلع می کند.

سیستم دزدگیر سیم کارتی منزل چیست؟

دزدگیر سیم کارتی منزل جزء جدیدترین سیستم های امنیتی امروزی است که به شکل هوشمندانه ای می تواند امنیت منزل شما را تضمین نماید. این سیستم دارای کاربردهای متعددی بوده به‌ طوری ‌که در اکثر اداره‌ها، منازل و…. از آن استفاده می‌شود. دزدگیر سیمکارتی نسل جدیدی از سیستم‌های حفاظتی است و می‌تواند خیلی سریع ورود افراد غیرمجاز یا بروز حوادث ناگهانی را، از طریق تماس یا ارسال پیامک اطلاع رسانی کند.

نمونه‌های قدیمی‌تری از این مدل دزدگیر ها تنها می‌توانستند با تلفن‌های ثابت تماس برقرار کنند. در این شرایط سارقان پیش از ورود به منزل، خط تلفن را از قبل قطعه قطعه کرده و سپس وارد محیط می‌شدند. از جمله ویژگی‌ های دزدگیر سیمکارتی منزل ارزان می‌توان به کنترل از راه دور این سیستم ها اشاره کرد. با نصب دزدگیر اماکن سیم کارتی می‌توانید از کیلومترها دورتر، منزل خود را تحت کنترل داشته باشید. همچنین در این سیستم‌های حفاظتی امکان ارسال پیامک به چندین شماره نیز وجود دارد. مدل های سیمکارتی بهترین نوع دزدگیر اماکن به حساب آمده و جزء دزدگیرهای بی‌ سیم هستند. در ادامه به بررسی مزایای نصب این محصولات می ‌پردازیم.

مزایای خرید دزدگیر سیم کارتی با قیمت مناسب

امنیت و حفاظت از منازل به روش های مختلفی صورت می گیرد. بهترین راهکار برای برقراری امنیت، نصب انواع دزدگیر اماکن است. در بین انواع مختلف دزدگیر اماکن، مدل های سیمکارتی بیشتر آمار فروش را دارند. زیرا قابلیت های موجود در این سیستم جدید و ویژه است که باعث شده تا افراد بتوانند در دورترین نقطه از منزل خود، محیط را کنترل کنند.

مهم‌ترین مزایای نصب دزدگیر سیمکارتی منزل ارزان عبارت‌اند از:

امنیت بالا

این مدل دزدگیر دردسرهای دزدگیر های قدیمی را به‌ همراه نداشته و نمی‌توان به ‌راحتی آن را غیرفعال کرد.

هشدار هوشمند

مهم ترین ویژگی دزدگیر سیم کارتی که آن را نسبت به مدل های دیگر متمایز کرده است، سیستم هشدار آن می باشد. همان طور که در بخش های قبل گفتیم، این سیستم های حفاظتی برای اعلام هشدار، علاوه بر فعال کردن آژیر خیلی سریع به واسطه تماس یا ارسال پیامک صاحب منزل را از وجود خطر مطلع می کنند. دزدگیر های سیمکارتی نسبت ‌به مدل‌های شهری دارای عملکرد پرسرعتی بوده و خیلی سریع ارتباط را با صاحب ‌خانه برقرار می‌کنند.

نصب دزدگیر سیم کارتی منزل ارزان - پی اچ گستر

نصب راحت دزدگیر سیمکارتی

دزدگیرهای سیم کارتی نسبت ‌به مدل‌های قدیمی نصب راحت‌تری داشته و نیازی به سیم‌کشی ندارد. این مورد می‌تواند یکی از نقاط قوت این سیستم به حساب بیاید.

قابلیت هوشمند سازی

این مدل از دزدگیر اماکن از قابلیت هوشمند سازی برخوردار است. بدین معنا می توان آن را با دیگر سنسور ها و دوربین های مدار بسته تنظیم کرد تا به شکل همزمان کار کنند.

تنوع در مدل

در صورتی که برای خرید دزدگیر سیم کارتی منزل ارزان اقدام کنید، متوجه خواهید شد که این محصول با چه میزان تنوعی روانه بازار می شود. شما می توانید براساس محیط مورد نظر خود، بودجه و انتظاراتی که از یک دزدگیر منزل دارید، خیلی راحت یکی از مدل های مناسب را خریداری کنید. چنانچه در انتخاب مدل دزدگیر سردرگم هستید، کارشناسان مجموعه پی اچ گستر می توانند در این زمینه به شما کنند.

تجهیزات دزدگیر سیم کارتی منزل

به طور کلی دزدگیر ها شامل یکسری تجهیزات ثابت و یکسری تجهیزات متغیر هستند. از جمله تجهیزات ثابت می‌توان به برد اصلی، تلفن کننده، باتری باکس، بلندگو، ریموت کنترل و… اشاره کرد. تجهیزات متغیر نیز شامل شوک، سنسور ضربه و دیگر سنسورها می‌شوند. این که هر دزدگیری چه تعداد وسایل جانبی دارد، به مدل آن بستگی خواهد داشت. قطعا قیمت دزدگیر سیم کارتی که دارای سنسورهای متعددی است، نسبت به مدل دیگر بیشتر خواهد بود.

دزدگیر سیم کارتی  منزل ارزان

 معایب خرید دزدگیر سیم کارتی

حال که به طور کامل در مورد مزایای دزدگیر سیمکارتی منزل توضیح دادیم، بهتر است در مورد معایب آن نیز توضیحاتی را بیان کنیم. لازم است بدانید که این سیستم‌های حفاظتی در محلی که آنتن ضعیف باشد، دچار اختلال عملکرد خواهند شد. از طرفی قیمت آن نسبت‌ به مدل‌های دیگر بالاتر است.

خرید دزدگیر سیم کارتی

به ‌طورکلی قیمت دزدگیر سیم کارتی منزل به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مدل، قابلیت‌ها، سنسورها، کیفیت عملکرد دستگاه و برند تولید کننده اشاره کرد. برای خرید دزدگیر سیمکارتی منزل ارزان می‌توانید به مجموعه پی اچ گستر اعتماد کنید. در این مجموعه تمامی سیستم‌ها و انواع دزدگیر اماکن با قیمت‌های استثنایی به خریداران عرضه می ‌شود.

جمع بندی

اگر به دنبال دزدگیر هوشمند برای منزل خود هستید، بدون شک مدل های سیمکارتی انتخاب مناسبی هستند. دزدگیر های سیمکارتی جزء مدل های بی سیم هستند که نصب بسیار راحتی دارند و می توان با نصب آن ها، امنیت را در سطح بالایی در منازل برقرار کرد. این سیستم های حفاظتی دارای هشدار دقیقی بوده و از قابلیت کنترل از راه دور برخوردار هستند. به همین خاطر نیز این روزها شاهد فروش بالای دزدگیر سیم کارتی منزل ارزان هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *