برند رستر raster – معرفی دوربین های مدار بسته

برند رستر raster - پی اچ گستر

برند رستر raster به عنوان یکی از معروف ترین برند ها سالیان زیادیست که در زمینه تولید سیستم های نظارتی و امنیتی فعالیت می کند. این برند در سال 2000 میلادی فعالیت خود را در کشور چین تخت لیسانس انگلستان آغاز کرده و محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرد. کیفیت بالای دوربین های مدار بسته رستر باعث شد تا این برند در مدت زمان کمی جایگاه ویژه ای را به دست آورده و با دیگر برند های مطرح رقابت کند. از جمله محصولات برجسته این برند می توان به دوربین مدار بسته اشاره کرد.

در محصولات تولیدی این برند از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. به همین خاطر نیز اکثر خریداران برای حفاظت و کنترل منازل یا محل کار خود این برند را برای خرید دوربین مدار NVR و DVR انتخاب می کنند. این روزها افراد بیش تر از هر زمان دیگری به ایجاد امنیت نیاز دارند. بدون شک نصب دوربین مدار بسته می تواند یکی از بهترین راه حل های ممکن برای حفاطت از اماکن مختلف باشد. با وجود این که برند های معروف زیادی در زمینه تولید دوربین های مدار بسته فعالیت می کنند، اما رستر همچون برند داهوا همیشه در اولویت است. زیرا مدام در حال گسترش و بروز رسانی محصولات تولیدی خود می باشد.

 

محصولات برند رستر

همان طور که در ابتدای مطلب گفته شد مهم ترین محصولات برند رستر raster دوربین های مدار بسته DVR و NVR است که با بروزترین تکنولوژی روز دنیا به تولید می رسند. می توان گفت وجه تمایز این برند با برندهای دیگر وجود نوآوری در محصولات است. کیفیت محصولاات این برند تا حدی بالاست که اکثر برند های تولید کننده سیستم های امنیتی نظارتی همانند داهوا یا پارادوکس با رستر در حال رقابت هستند.

این برند با بیش از 20 سال سابقه در زمینه عرضه دوربین مدار بسته موفق شده تا همه نیاز کاربران را رفع کند. از جمله دلایل موفقیت برند برند  raster می توان به مدیریت قوی، شبکه توزیع بسیا وسیع، دارا بودن کادر فنی و کارشناسان مجرب اشاره کرد. می توان گفت که این برند در حوزه تولید دوربین های مداربسته پیشرفته جزء برترین ها بوده و روز به روز تولیدات خود را در این زمینه گسترش می دهد. امروزه شاهد نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته رستر در جهان در مکان هایی همانند ادارات، بانک ها، منازل، فروشگاه به شکل وسیعی هستیم. محصولات این برند با قابلیت های ویژه خود می توانند امنیت کافی را در هر محیطی مهیا کنند.

انواع دوربین مداربسته رستر - پی اچ گستر

انواع دوربین مداربسته رستر

لازم است بدانید که برند رستر raster دوربین های مدار بسته را در دو نوع تکنولوژی  HDTVI  و آی پی به بازار عرضه کرده است. برای خرید دوربین مدار بسته رستر لازم است تا در ابتدا پروژه خود را در نظر بگیرید. زیرا محصولات این برند بسیار متنوع هستند که هر یک با قابلیت های منحصر به فرد برای مکان خاصی قابل استفاده هستند. در ادامه به چند مدل از پرفروش ترین دوربین های مدار بسته اشاره کرده و در مورد هر یک توضیحاتی را بیان می کنیم.

دوربین مدار بسته HDTVI  

در این مدل از دوربین های رستر انتقال تصاویر توسط کابل های کواکسیال انجام می شود. لازم است بدانید در سیستم های HDTVI   تمامی عملیات در بستر آنالوگ انجام می شود. به طور کلی کیفیت تصاویر این سیستم نسبت به دوربین های آی پی پایین تر بوده و قیمت بسیار کم تری دارند. دوربین های رستر از این سری شامل موارد زیر می شوند:

·        دوربین مدار بسته HDTVI  

·        سیستم های DVR

·        دوربین های مدار بسته مدیوم و پرو

دوربین مدار بسته IP رستر

در دوربین های مدار بسته آی پی انتقال تصویر در شبکه انجام می شود. این مدل دوربین های مدار بسته نسبت به دوربین های HDTVI   کیفیت عملکرد بسیار بالاتری دارند. تصاویری که توسط این دوربین ها ضبط می شود نسبت به دوربین مدار بسته اچ دی تی وی وضوح بالایی داشته و از کیفیت بسیار عالی برخوردارند. به همین خاطر نیز قیمت دوربین مدار بسته آی پی از برند رستر raster نسبت به مدل قبلی بالاتر است. از جمله دوربین های سری آی پی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        دوربین های تحت شبکه

·        دوربین اکونومی

·        دوربین مدار بسته اسپید دام

·        سیستم های NVR

پرفروش ترین محصولات رستر

برند رستر raster با عرضه دوربین های مدار بسته پیشرفته توانسته بیشترین سهم را در فروش دوربین های مدار بسته داشته باشد. این برند به خوبی نیاز کاربران را در نظر گرفته و مطابق با آن ها محصولات خود را روانه بازار می کند. در ادامه به پرفروش ترین دوربین های مدار بسته رستر اشاره کرده و در مورد هر یک از آن ها توضیحاتی را بیان می کنیم.

دوربین مدار بسته دام  raster

 این مدل دوربین های مدار بسته دارای قابلیت نصب سقفی هستند. شکل این سیستم های به شکل گنبد بوده به همین خاطر نیز به آن ها دوربین دام می گویند. بیشترین کاربرد این سیستم ها در مغازه های بزرگ و کوچک، فروشگاه، پاساژ ها و…. است. وجود چراف ال ای دی مادون قرمز در این دوربین ها باعث شده تا دستگاه قادر باشد تصویر برداری را در تاریکی به خوبی انجام دهد.

 دوربین مدار بسته بولت

از نظر ظاهری دوربین های بولت به یک استوانه فلزی شباهت دارند و بسیار مقاوم هستند. بدنه مقاوم این دوربین ها سبب شده تا بتوان در فضاهای بیرونی نیز آن را نصب کرد بدون این که کوچک ترین آسیبی ببینند.

دوربین سی مونت رستر

این مدل دوربین های مدار بسته از جدیدترین مدل های برند رستر raster هستند. در این سیستم ها قابلیت فوکوس و بزرگ نمایی تصاویر وجود دارد که آن را نسبت به دیگر مدل ها متمایز کرده است. همچنین تصاویر ضبط شده توسط دوربین سی مونت وضوح و کیفیت بسیار بالایی دارند.

مزایا خرید دوربین مداربسته raster - پی اچ گستر

مزایای خرید دوربین مداربسته raster

از جمله مزایا خرید دوربین های رستر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        کنترل و مدیریت ترافیک

·        جلوگیری از وقوع سرقت

·        ایمنی در حمل و نقل

جمع بندی

برند رستر یکی از برندهای معتبر در حوزه تولید دوربین مداربسته است که محصولات خود را با قابلیت های ویژه به بازار عرضه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دوربین مداربسته می توانید با کارشناسان پی اچ گستر ارتباط برقرار کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *