برند هایواچ Highwatch – دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن

,
معرفی برند هایواچ Highwatch - پی اچ گستر

برند هایواچ Highwatch یک برند بسیار مشهور در بازار جهانی است که به تولید سیستم های امنیتی همانند دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن می پردازد. به منظور ایجاد امنیت هر چه بیشتر در اماکن و ساختمان ها، از روش های مختلفی استفاده می شود که از جمله بهترین آن ها می توان به نصب دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته اشاره کرد. همین موضوع سبب شده تا برند های متعددی در این زمینه به میان بیایند. هایواچ به عنوان یک برند مطرح موفق شده تا در دنیا جایگاه ویژه ای در زمینه تولید دستگاه های امنیتی کسب کند.

این شرکت محصولات مختلفی را به تولید می رساند. لازم است بدانید که تمامی محصولات تولید شده توسط برند هایواچ تحت لیسانس کشور انگلستان بوده اما در کشور چین به تولید می رسند. این برند سعی کرده با گسترش محصولات خود نیاز خریداران را برای ایجاد امنیت به خوبی فراهم کند. در حال حاضر محصولات این برند به شکل گسترده ای در بازار کشور نیز عرضه می شود. شما می توانید از طریق نمایندگی های رسمی و شرکت های معتبر محصولات امنیتی هایواچ در مدل های مختلف را خریداری کرده و از سطح کیفی بالای آن ها بهره مند شوید. در ادامه با پی اچ گستر همراه باشید تا به طور کامل به بررسی این برند بپردازیم.

تاریخچه برند هایواچ Highwatch

لازم است بدانید که برند هایواچ Highwatch از همان ابتدا تنها به تولید دزدگیر های خودرو می پرداخت اما به مرور زمان محصولات خود را گسترش داد. این برند د ابتدا یک شرکت بسیار کوچک بود که در سال 1988 به تاسیس رسید. هایواچ در سال های اول فعالیت خود تنها دزدگیر ماشین را تولید می کرد. اما زمانی که مردم از محصولات این برند استقبال کردند و میزان تقاضا برای محصولات آن افزایش پیدا کرد، این برند در حوزه تولید سیستم های امنیتی ساختمان نیز قدم نهاد و در حال حاضر نیز یکی برترین برند های جهان در این زمینه است.

پس از گذشت چندین سال و درست در سال 2003 برند هایواچ به طور تخصصی به تولید دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن پرداخت و جایگاه ویژه ای را در سطح جهانی به دست آورد. این شرکت برای محصولات خود از بهترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کند تا بتوانید جوابگو نیاز کاربران باشد. تمامی این موضوعات باعث شده تا اکثر افراد برای خرید دزدگیر یا دوربین مداربسته این برند را انتخاب کنند. اگر به دنبال خرید دزدگیر منزل با قیمت مناسب یا دوربین مداربسته هایواچ هستید، می توانید به فروشگاه پی اچ گستر سر بزنید.

محصولات برند هایواچ Highwatch

در ابتدای مطلب نیز گفته شد که برند هایواچ Highwatch همچون برند Hikvision دارای سالیان زیادی سابقه در حوزه تولید دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن است. البته که این برند کم و بیش به تولید دزدگیر ماشین نیز می پردازد. با وجود این که در زمینه تولید سیستم های امنیتی برند های زیادی روی کار آمدند، اما هایواچ همیشه جزء برترین برند ها بوده است. زیرا این برند در محصولات خود امکاناتی را در نظر گرفته که شاید در اکثر سیستم های مشابه وجود نداشته باشد.

دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن دو محصول مهم و پرفروش این برند هستند. اما این شرکت به عرضه دستگاه های ذخیره ساز DVR و NVR نیز می پردازد. در هر یک از مدل های دوربین و دزدگیر، قابلیت هایی وجود دارد که می توانند خیال افراد را از هر نظر برای ایجاد امنیت راحت کنند. به طور کلی محصولاتی که توسط این برند تولید می شوند، عبارتند از:

  • سیستم اعلام حریق
  • سیستم کنترل تردد
  • دزدگیر ساختمان
  • دزدگیر ماشین
  • دوربین مداربسته
  • سیستم های تشخیص چهره
  • سیستم نظارت هوشمند

دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن هایواچ Highwatch - پی اچ گستر

دوربین مداربسته برند هایواچ Highwatch

در حال حاضر دوربین های مداربسته برند هایواچ Highwatch به شکل گسترده ای در مکان های مختلف نصب می شوند. در واقع وجود ویژگی های زیر در این دوربین ها آن ها را نسبت به سایر مدل های مشابه، متمایز کرده است:

کیفیت و وضوح بالا تصاویر

دوربین مداربسته Highwatch با داشتن رزولوشن بالا و تکنولوژی تصویربرداری پیشرفته، تصاویری با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد. شما می توانید فیلم ها و تصاویر موجود در این دوربین ها را با وضوح بسیار بالایی مشاهده کنید.

قابلیت دید در شب

یکی دیگر مشخصه های دوربین مداربسته برند هایواچ Highwatch قابلیت دید در شب است. در این سیستم ها مادو قرمز تعبیه شده که باعث شده تا دوربین ها در تاریکی و نور کم دید مناسبی داشته باشند.

مقاوم در شرایط مختلف آب و هوایی

این دوربین ها با داشتن استانداردهایی در شرایط مختلفی محیطی مقاوم بوده و عواملی همانند رطوبت در عملکرد آن ها تاثیری نمی گذارد.

قابلیت چرخش

در دوربین های مداربسته هایواچ قابلیت چرخش 360 درجه برای بررسی کل محیط، در نظر گرفته شده است.

ضد ضربه

این سیستم در برابر ضربه مقاومت بالایی دارند. به همین خاطر نیز شما می توانید در هر شرایطی آن ها را نصب کرده و خیال راحتی داشته باشید.

اتصال به شبکه

این دوربین توسط قابلیت اتصال به شبکه، این امکان را برای شما فراهم می کنند تا در هر شرایطی بتوانید تصاویر دوربین مداربسته را مشاهده کنید.

ضبط تصاویر با برند هایواچ Highwatch

شما می توانید تصاویر موجود در دوربین ها را به صورت ضبط شده و زنده مشاهده کنید.

دزدگیر اماکن Highwatch

دزدگیر اماکن یکی دیگر از محصولات برجسته Highwatch است. این دستگاه ها در مدل های مختلف به وفور برای اماکن مورد استفاده قرار می گیرند. مهم ترین قابلیت ها دزدگیر های هایواچ عبارتند از:

 

  • نصب آسان
  • عملکرد عالی در شرایط مختلف آب و هوایی
  • قابلیت کنترل از راه دور
  • هشدار به شکل صوتی و تصویری
  • نصب بسیار آسان
  • قابلیت تشخیص حرکت
  • دارای جی پی اس

دزدگیر های تولید شده توسط این برند با ویژگی هایی که دارند، بهترین انتخاب برای افزایش امنیت ساختمان ها هستند.

گارانتی هایواچ

برند هایواچ Highwatch برای محصولات خود گارانتی ارائه می دهد. در واقع مدت زمان گارانتی این برند بین یک تا سه سال است. اما تعیین این مدت زمان به صورت دقیق به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت. در هر صورت برای خرید هر یک از محصولات این برند بهتر است با فروشنده ضحبت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان پی اچ گستر ارتباط برقرار کنید.

جمع بندی

در این مطلب در خصوص یکی از معتبرترین تولید کنندگان سیستم های امنیتی توضیح دادیم. برند هایواچ با ارائه محصولات پیشرفته جایگاه خوبی را در بازار جهانی دارد. این برند در ایران نیز دارای نمایندگی بوده و خرید محصولات آن، به راحتی امکان پذیر است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *