دزدگیر اماکن بی ‌سیم – آشنایی با دزدگیر اماکن بیسیم

دزدگیر اماکن بی سیم- پی اچ گستر

دزدگیر اماکن بی ‌سیم در میان سیستم‌های ضد سرقت مختلف، یکی از جدیدترین و بهترین مدل‌ها بوده که بر اساس آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا به تولید رسیده است. دزدگیرهای مدل بی ‌سیم نصب بسیار راحتی داشته و هیچ‌گونه دردسری ندارند. از طرفی کار به آن‌ها نیز بسیار راحت است. از جمله دیگر ویژگی‌هایی که باعث شده این محصول با استقبال بسیار زیادی مواجه شود، قیمت ارزان آن است. چرا که نیاز به سیم‌کشی نداشته و عملکرد آن بدون هیچ‌گونه خطایی است. در ادامه به بررسی کامل این نوع سیستم امنیتی پرداخته و در مورد ویژگی‌های آن توضیحاتی را بیان می‌کنیم.

 پک‌ دزدگیرهای بی‌سیم هوشمند

دزدگیر اماکن بی‌سیم هیچ ‌گونه سیم و داکت کشی ندارد. وجه تمایز این نوع سیستم‌ها نسبت ‌به سایر مدل‌های دزدگیر، نصب راحت، کم بودن صدای آژیر و مصرف بهینه باتری است. از طرف دیگر نیز این محصولات دارای ظاهری زیبا بوده و با سطح کیفی بالایی به تولید می‌رسند. یکی از نکات مهمی که در انتخاب این دزدگیر باید به آن توجه کرد، رابط کاربری راحت سیستم است که باعث شده تا بتوان از این دستگاه نهایت استفاده را داشت.

دزدگیر اماکن بی ‌سیم یک دستگاه امنیتی به حساب آمده که به واسطه سنسورهای بی ‌سیم و واحد کنترل می‌تواند محافظت از منازل، ادارات و تمامی فضاهای داخل را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. در نمایش سنسورها روی بخش‌هایی همانند درب‌ها، پنجره‌ها و سایر بخش‌های ورودی و خروجی منزل نصب خواهد شد. سیگنال‌هایی که به واسطه سنسورها دریافت می‌شوند، به شکل وایرلس یا بی ‌سیم به مرکز کنترل ارسال خواهند شد. در صورت شناسایی حرکت یا ورود غیرمجاز دستگاه خیلی سریع شروع به اطلاع ‌رسانی می‌کنند.

مزیت استفاده از دزدگیر اماکن بی سیم

برای نصب و استفاده از دزدگیر اماکن بی سیم نیازی به سیم کشی های پیچ در پیچ نیست. همچنین این سیستم ابزاری مطمئن و کاربردی بوده که می‌تواند برای محافظت از هر محیط از آن استفاده کرد. سنسورهای بی ‌سیم نصب راحتی دارند، این مدل دزدگیر شامل چندین سنسور هستند که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سنسور درب
  • سنسور پنجره
  • سنسور حرکت
  • سنسور مربوط به دود

در نهایت باید بگوییم که استفاده از دزدگیر اماکن بی سیم یک روش کاربردی و راحت بوده که می‌تواند خیال شما را از بابت حفاظت از محیط ‌راحت کند. همچنین نصب و تعویض این نوع دزدگیرها نیز، با سهولت کافی صورت می‌گیرد.

دزدگیر بی‌سیم بهتر است یا سیمی؟ - پی اچ گستر

دزدگیر بی‌سیم بهتر است یا سیمی؟

شاید این سوال برای اکثر خریداران پیش بیاید که خرید دزدگیر اماکن بی‌سیم بهتر است یا سیمی؟ می‌توان گفت که این نوع سیستم‌‌ها مهم‌ترین بخش حفاظتی برای ساختمان‌ها به حساب می‌آیند. اکثر خریداران در زمان خرید انواع دزدگیر برای انتخاب مدل مناسب دچار سردرگمی می‌شوند.

در ادامه مقایسه دزدگیر اماکن بی‌سیم و سیمی می‌پردازیم.  تا شما بتوانید براساس ترجیح خود انتخاب درستی داشته باشید.

مقایسه از نظر قیمت

دزدگیر بی ‌سیم به ‌طور معمول دارای تجهیزاتی همانند سنسور حرکتی، سنسور درب و پنجره و… است. به‌ همین خاطر نیز به قیمت بیشتری نسبت ‌به مدل‌های سیمی دارد. اما از طرفی نصب آن آسان‌تر بوده و دیگر دردسرهای مربوط به سیم و داکت کشی وجود نخواهد داشت.

پنل دزدگیرهای سیم ‌دار و سنسورهای آن‌ها ارزان‌تر از مدل‌های بی‌‌سیم هستند. اما هزینه‌های کابل‌کشی و داکت‌کشی را به‌ همراه خواهند داشت.

مدت زمان نصب

مدت زمان لازم برای نصب مدل‌های بی ‌سیم بسیار کم بوده، این در حالی است که نصب مدل‌های سیمی ممکن است یک روز کامل را از شما بگیرد.

نحوه نگه‌داری باتری

باتری مدل دزدگیر اماکن بی ‌سیم معمولاً هر ۶ ماه یک‌ بار باید تعویض شود. البته در صورتی‌ که چشمی آن در مکان‌های شلوغ باشد، مصرف باتری بیشتر خواهد بود.

بعد از نصب دزدگیر اماکن سیم‌دار هیچ هزینه‌ای را بابت خرید باتری پرداخت نمی‌کنید. اما باید هر ۳ سال یک ‌بار جهت تعویض باتری اقدام نمایید.

ظاهر دزدگیر بی سیم

معمولا دزدگیرهای بی‌سیم دردسر کمتری برای نصب داشته و معمولاً در ابعاد کوچک، با ظاهر زیبا به بازار عرضه می‌ شوند. اما مدل‌ های سیمی دارای سیم‌‌کشی هستند که به پنل اتصال پیدا می‌ کنند. به‌ طور معمول برای مخفی شدن سیم‌های دزدگیر آن‌ها را داخل داکت قرار می‌دهند.

آسیب ‌پذیری دزدگیر

سنسورهای بی‌سیم هیچ‌گونه نگرانی بابت خرابی به‌ همراه نخواهند داشت. اما مدل‌های بی‌سیم مشکلاتی همانند قطع شدن و یا خرابی کابل‌ها را دارند. افزودن سنسور دزدگیر، اضافه کردن سنسور یا بخش جدید به دزدگیر اماکن بی‌سیم همیشه امکان‌پذیر است. این در حالی است که این امتیاز برای دزدگیرهای سیم‌دار فراهم نبوده و یا تا حد بسیار زیادی پیچیده است.

بررسی ویژگی‌های مهم دزدگیر بی ‌سیم اماکن

برای خرید دزدگیر اماکن بی‌سیم توجه به یکسری از قابلیت‌ها و ویژگی‌ها به شما کمک کرده تا بتوانید انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید. مهم‌ترین ویژگی‌های دزدگیر های بیسیم عبارت‌اند از:

  • نصب بسیار راحت در زمان کم
  • داشتن قابلیت دزدگیر بی سیم
  • ضافه کردن سنسورهای جدید
  • دارای قابلیت تنظیم قابلیت کنترل به واسطه نرم‌افزارهای مخصوص
  • دارای قابلیت تماس تلفنی به واسطه سیمکارت
  • ارسال پیامک به شماره‌ای مشخص شده‌
  • دارای قدرت شنود
  • استفاده از باتری لیتیوم و باتری داخلی
  • دارای هشدار قطع برق
  • ویژگی ضبط پیام دلخواه برای هشدار
  • تنظیم شدت صدای آژیر

قیمت دزدگیر اماکن بی ‌سیم

درمورد قیمت حرف بی‌سیم باید بگوییم که قیمت این محصول همانند مدل های دیگر دزدگیرهایی مانند دزدگیر منزل، به عوامل مختلفی همانند برند تولید کننده، قابلیت‌ها و کیفیت محصول بستگی دارد. به ‌منظور کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت انواع دزدگیرها برای مکان‌های مختلف می‌توانید با کارشناسان شرکت پویا گستر ارتباط برقرار کنید.

جمع بندی

برای حفاظت هرچه بهتر از فضاهای مختلف استفاده از دزدگیر اماکن بی سیم، انتخاب بسیار ایده آلی است. زیرا این مدل نصب آسانی دارد و از نظر امنیتی نیز نسبت به مدل های دیگر بهتر می کند. دزدگیرهای بی سیم چندین مدل داشته که هر یک دارای قابلیت های متفاوتی هستند.

شما می بایست با داشتن اطلاعات دقیق در مورد این محصول جهت خرید دزدگیر اقدام کنید. در مجموعه پویا گستر انواع دزدگیر اماکن، در مدل های مختلف موجود هستند که شما می توانید با قیمت های استثنایی این محصولات را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه ما ارتباط برقرار کنید.

 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *