برند هایک ویژن Hikvision – پرفروش ترین برند دوربین

برند هایک ویژن - پی اچ گستر

برند هایک ویژن Hikvision یکی از معروف ترین برند های تولید کننده سیستم های حفاظتی است. این کمپانی در چین واقع شده که در حوزه ساخت و عرضه سیستم امنیتی و حفاظتی شهرت جهانی دارد. این برند به صورت تخصصی سیستم های نظارتی و امنیتی تصویری را اعم از دوربین مداربسته به تولید می رساند. این برند در مدت 15 سال سابقه فعالیت خود توانسته جایگاه بسیار ویژه ای در بازار جهانی به دست بیاورد. امروزه بخش عمده ای از بازار جهانی دوربین های مدار بسته به این برند اختصاص پیدا می کند. در ادامه این مطلب از سایت پی اچ گستر با ما همراه باشید تا این برند را به طور کامل به شما معرفی کنیم.

هایک ویژن با گسترش محصولات خود و عرضه آن ها با قیمت مناسب، شرایطی را فراهم کرده تا همه خریداران به باکیفیت ترین سیستم های نظارتی دسترسی داشته باشند. در چند سال اخیر نیز این برند سیستم های کنترل تردد و سیستم اعلام حریق را روانه بازار کرده است که با استقبال بی نظیری رو به رو شده است. در میان برند های مختلف تولید کننده دوربین مدار بسته، هایک ویژن تنها برندیست که محصولات آن برای تمامی مکان ها قابل استفاده است.

شرکت هایک ویژن Hikvision

برند هایک ویژن Hikvision از سال 2001 میلادی در کشور چین به تاسیس رسید. این برند پس از گذشت سالیان زیاد فعالیت، همچنان جزء بهترین شرکت های تولید کننده سیستم های حفاظتی بوده و همیشه در میان لیست بهترین مارک های دوربین مدار بسته قرار دارد. امروزه این برند تنها یک هدف را دنبال می کند؛ آن هم ارتقاء و بهبود کیفیت محصولات خود است. هایک ویژن به منظور تولید سیستم های امنیتی تصویری از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کند تا این گونه نیاز تمامی کاربران را برطرف کند.

این کمپانی محصولات خود را در سری های مختلفی به بازار عرضه کرده که هریک متشکل از مدل های متعددی می باشند. می توان گفت دوربین های مدار بسته به همراه نرم افزار دوربین مدار بسته هایک ویژن در هر مدلی برای مکان های بزرگ و کوچک، منازل، ساختمان های اداری و تجاری قابل کنترل بوده و بهترین عملکرد را دارند. خوشبختانه این برند نمایندگی خود را در سال 1393 در ایران به تاسیس رساند. در حال حاضر خرید و فروش دوربین مدار بسته هایک ویژن و سایر تجهیزات در ایران تا حد بسیار زیادی گسترش پیدا کرده است.

معرفی انواع دوربین مدار بسته هایک ویژن

برند هایک ویژن Hikvision دوربین های مدار بسته را در چندین مدل به تولید می رساند. هر یک از دوربین های مدار بسته از این برند با ویژگی های منحصر به فردی که دارند برای مکان های خاصی قابل استفاده هستند. در ادامه به دوربین های مدار بسته Hikvision اشاره کرده و در مورد هریک توضیحاتی را بیان می کنیم.

دوربین های مدار بسته توربو برند هایک ویژن HD

این مدل دوربین های مدار بسته برای انتقال تصاویر از سینگال اچ دی آنالوگ استفاده می کردند. در واقع این مدل از دوربین های مدار بسته جزء نسل اول محصولات هایک ویژن بوده که نسبت به مدل های امروزی کیفیت پایین تری دارند. البته پیشرفت تکنولوژی سبب شده تا برند هایک ویژن این دوربین ها را ارتقا دهد. در حال حاضر این محصولات همچنان در بازار فروش داشته و مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت دوربین مداربسته توربو نسبت به مدل های دیگر بسیار مناسب تر است. مهم ترین ویژگی های دوربین های توربو شامل موارد زیر می شوند:

  • نسبت به دیگر دوربین های آنالوگ کیفیت بالاتری دارند.
  • قیمت دوربین توربو اچ دی بسیار مقرون به صرفه است.
  • این دوربین های مدار بسته برای محیط های اداری و ساختمان های مسکونی قابل استفاده هستند.
  • نصب و راه اندازی این دوربین ها بسیار آسان است.

دوربین مدار بسته تحت شبکه برند هایک ویژن Hikvision

همان طور که از نام این سری دوربین های مدار بسته هایک ویژن مشخص است، انتقال تصاویر توسط این دوربین ها تحت پروتکل های شبکه انجام می شود. دوربین های هایک دارای مدل های متنوعی هستند و کیفیت آن ها نسبت به دوربین های توربو بیشتر می باشد. برند هایک ویژن Hikvision در هر سال با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها دوربین های تحت شبکه را ارتقا داده و آنها را با قابلیت های ویژه ای به بازار عرضه می کند. مهم ترین ویژگی های دوربین مدار بسته هایک عبارتند از:

  • تمامی اطلاعات در دوربین های مدار بسته تحت شبکه با استفاده اینترنت منتقل می شوند.
  • عملکرد این دوربین همانند موبایل همراه است. این مدل سیستم ها این قابلیت را دارند تا صدای فضا را به محیطی که شما در آن حضور دارید، منتقل کنند.
  • به جهت استفاده از این دوربین ها حتما به اینترنت همراه یا وای فای نیاز دارید.
  • یکی از مشخصه های اصلی دوربین هایک ویژن تحت شبکه، برخورداری از هوش مصنوعی است.

مزایا خرید دوربین مدار بسته از برند هایک ویژن Hikvision

همان طور که گفتیم هایک ویژن در کنار برند داهوا و آیمو، از دیگر برندهای بسیار مطرح در زمینه تولید دوربین های مدار بسته بوده و سالیان زیادیست که جایگاه خود را حفظ کرده است. از جمله مهم ترین مزایای خرید دوربین مدار بسته از این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاربری آسان
  • کیفیت تصویر بالا
  • استفاده از هوش مصنوعی در دوربین های مدار بسته
  • قابل ارتقا
  • نصب بسیار راحت
  • قابلیت مشاهده تصاویر روی گوشی هوشمند
  • تنظیم زاویه دید دوربین به صورت دلخواه

مزایای خرید دوربین مدار بسته از برند هایک ویژن - پی اچ گستر

معایب دوربین های مدار بسته Hikvision

به طور کلی معایب دوربین های برند هایک ویژن این بوده که به دلیل امکانات ویژه‌ی جدید، قیمت نسبتا بالایی دارند. همچنین روی دوربین های اچ دی صدا وجود ندارد. با این حال، اگر به دنبال بهترین دوربین مدار بسته برای حفاظت بیشتر از یک مکان هستید، می توانید محصول مورد نظر خود در در میان دوربین های برند هایک ویژن Hikvision پیدا کنید.

 

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی یکی از مشهوترین برند های تولید کننده دوربین مدار بسته پرداختیم. هایک ویژن امروزه شهرت جهانی داشته و روز به روز محصولات خود را به صورت پیشرفته تری به بازار عرضه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و نصب دوربین مداربسته می توانید با کارشناسان پی اچ گستر ارتباط برقرار کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *