برند داهوا Dahua – سیستم های نظارت تصویری

برند داهوا dahua - پی اچ گستر

برند داهوا یکی از برجسته ‌ترین برندهای تولید کننده سیستم‌های امنیتی در سطح جهان است. این کمپانی در سال 2002 فعالیت خود را با تولید دستگاه‌های آنالوگ در کشور چین آغاز کرد و در حال حاضر نیز دارای محصولات متنوع همانند دوربین‌ های مداربسته تحت شبکه، دوربین ‌های مداربسته HD و دوربین‌ های مداربسته چند وجهی است که به آن‌ها NVR یا DVR گفته می‌ شود. در این مطلب از پی اچ گستر قصد داریم تا به ‌طور کامل به معرفی برند Dahua بپردازیم.

دوربین مدار بسته داهوا

برند داهوا در ۹۵ کشور جهان دارای نمایندگی فعال می باشد. این کمپانی دارای ۱۵ سال سابقه در حوزه توسعه فناوری ایمنی فعالیت کرده و به شکل کامل در طراحی تکنولوژی تجهیزات نظارتی بهترین عملکرد را داشته است. همچنین در حوزه سخت‌افزار و نرم‌‌افزار نیز این برند یکی از برندهای برجسته و مطرح به حساب می‌آید. دوربین‌های تولید شده توسط برند Dahua دارای گواهی‌نامه ایزو ۹۰۰۱ هستند. تمامی این دوربین‌ها دارای اعتبار زیادی در کشورهای اروپایی آمریکا، ژاپن و تایوان می باشند.

محصولات برند داهوا به شکل وسیعی در مکان‌هایی همانند بیمارستان‌ها، ساختمان‌های اداری، عوارضی، مدارس و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. در حال ‌حاضر نیز در کشور ما نیز دوربین های این شرکت نسبت ‌به سایر دوربین‌ ها، محبوبیت زیادی داشته و فروش بیشتری دارد.

تاریخچه برند داهوا

این کمپانی سهامی یک شرکت دولتی به حساب آمده که در سال ۲۰۰۱ در چین به تأسیس رسیده است. Dahua با مدیریت لی کوانگ در ۲۰ سال گذشته به یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های چینی تبدیل شده ‌است. این شرکت در همان سال‌های ابتدایی فعالیت حوزه کاری خود را تعیین کرده و در زمینه تولید دوربین‌های مداربسته امنیتی مشغول به کار است. یکی از خصوصیات شرکت داهوا توجه به نوع امنیت و نوآوری می‌باشد.

این شرکت سعی کرده و در تمام محصولات خود جدیدترین تکنولوژی‌ها را به کار ببرد. به‌ همین خاطر نیز اکثر خریداران ترجیح می‌ دهند برای نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته برند داهوا مورد انتخاب قرار دهند.

خرید دوربین‌های برند داهوا - پی اچ گستر

انواع دوربین‌های مداربسته داهوا

برند Dahua تا به امروز توانسته دوربین مداربسته را در نمونه‌های مختلفی به بازار عرضه کند که هر کدام از ویژگی‌های منحصر به ‌فردی برخوردار هستند. در ادامه به چند مورد از محصولات این برند اشاره خواهیم کرد.

 دوربین مداربسته آنالوگ Dahua برند داهوا

این دوربین از جزو محصولات نسبتاً قدیمی کمپانیبه حساب آمده که انتقال تصاویر دوربین را به واسطه کابل کواکسیال انجام می‌دهد. در واقع تصاویر موجود در دوربین های مدار بسته آنالوگ داهوا وضوح و کیفیت بسیار پایینی دارند. در حال‌ حاضر پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا کم‌تر کسی به سراغ دوربین‌های آنالوگ برود.

بیشتر بخوانید : لیست قیمت سیستم اعلام حریق

 دوربین مداربسته‌ HDCVI

برند داهوا به ‌عنوان نخستین شرکت چینی در زمینه دوربین‌های مداربسته استاندارد HDCVI که یک استاندارد جهانی است را به تأسیس رسانده است. HDCVI به معنای آن رابط گرافیکی است. درحقیقت این فناوری انتقال تصاویر با کیفیت اچ دی به واسطه‌ کابل‌های کواکسیال را انجام داده که باعث شده تا بتوان انتقال تمام تصاویر به ‌صورت HD انجام شود.

در این سیستم تصاویر به شکل دیجیتال در دوربین‌های مداربسته به ضبط شده و پس ‌از آن توسط یک تراشه مخصوص اطلاعات را با فناوری HDCVI کد کرده و برای انتقال آماده می‌کنند. این اطلاعات به شکل سیگنال‌های HDCVI به واسطه کابل کواکسیال تا بخش HCVR انتقال پیدا می‌کند.

 دوربین مداربسته تحت شبکه

سیستم های داخل تحت شبکه‌ای نسل جدیدی از دوربین‌های مداربسته برند داهوا بوده که در انتقال تصاویر را در شبکه و از طریق کابل شبکه انجام می‌دهد. دستگاه‌های ضبط ‌کننده‌ تصاویر دوربین مداربسته که با آن‌ها NVR نیز گفته می‌شود، با دریافت تصاویر در شبکه و ذخیره سازی آن‌ها را روی هارد انجام خواهند داد. در بعضی از مدل‌ها علاوه‌بر این ‌که انتقال تصویر امکان‌پذیر است می‌تواند انتقال صدا را نیز انجام داد.

این محصولات در رزولوشن های متفاوتی تولید می شوند. در واقع حداکثر رزولوشن دوربین مدار بسته داهوا 8 مگا پیکسل است.

نصب دوربین مدار بسته Dahua - پی اچ گستر

خرید دوربین‌های برند داهوا

برای خرید انواع مدل‌های دوربین مداربسته داهوا شما می‌توانید به نمایندگی های معتبر سراسر کشور مراجعه کرده و بهترین مدل‌ها را برای منزل و یا محل کار خود خریداری کنید. در مجموعه پی اچ گستر تمامی دوربین‌های مدار بسته از برند داهوا  با قیمت بسیار مناسب به خریداران عرضه می شود. همچنین شما می‌توانید نرم‌افزارهای دوربین مدار بسته مطابق با هر یک از مدل‌ها را به ‌صورت رایگان در وب‌ سایت پی اچ گستر دانلود کنید.

فعالیت برند داهوا

داهوا دارای ۲۰۰ دفتر استانی در کشور چین و ۵۳ شرکت و نمایندگی در خارج کشور بوده که کل این شرکت‌ها در قاره آسیا، آمریکای شمالی، آفریقا و اروپا و تأسیس شده اند. این شرکت قادر است از این طریق، خدمات سریع و با کیفیت بالا را به خریداران ارائه کرد. همچنین برنده Dahua به شکل گسترده‌ای در بازارهایی همانند امنیت عمومی، بانک ‌داری و…  کاربردی بوده و به وفور استفاده می شود.

  • موارد استفاده گسترده از دوربین های مدار بسته داهوا عبارتند از:
  • نمایشگاه بین ‌المللی واردات چین
  • المپیک ریو
  • تأمین امنیت بصری شهر

 

تولیدات شرکت داهوا

برند Dahua با بالا ترین سطح کیفی محصولات خود و استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، می‌ تواند به نیاز خریداران برای ایجاد یک محیط امنیتی کمک کند. از جمله فناوری ‌هایی که این شرکت در محصولات خود از آن‌ ها استفاده می‌کند، می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فناوری پردازش تصاویر
  • فناوری‌های هوشمند
  • تکنولوژی جلوگیری از وقوع حوادث مختلف
  • شبکه تکنولوژی
  • فضای ذخیره ‌سازی ابری

نصب دوربین مدار بسته Dahua

برای نصب و راه اندازی دوربین های داهوا شما نگرانی نخواهید داشت زیرا تمامی نمایندگی هایی که این سیستم را عرضه می کنند، خدمات نصب و راه اندازی انواع دوربین مدار بسته را نیز به شما ارائه خواهند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه پی اچ گستر ارتباط برقرار کنید.

جمع بندی

برند داهوا به عنوان بهترین برند دوربین های مدار بسته سالیان زیادی است که به فعالیت می پردازد و توانسته جایگاه ویژه ای در سطح جهان به دست بیاورد. این برند از بروزترین تکنولوژی های دنیا برای محصولات خود استفاده می کند. همین موضوع باعث شده خریداران زیادی از سراسر دنیا این برند را مورد انتخاب قرار دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *