دزدگیر سیم کارتی – بهترین انواع دزدگیر سیم کارتی

دزدگیر سیم کارتی - بهترین انواع دزدگیر سیم کارتی - پی اچ گستر

دزدگیر سیم کارتی نسل جدیدی از سیستم های حفاظتی بوده که با قابلیت های جدیدی که دارد می تواند شرایط را برای کنترل از راه دور منازل فراهم کند. در چندین سال گذشته نسخه قدیمی تری از این دزدگیر موجود بود که تنها با برقراری تماس با تلفن های ثابت می توانست اعلام هشدار کند. اما این روز ها نصب دزدگیر اماکن از نوع سیم کارتی تحول بسیار زیادی در زمینه های امنیتی ایجاد کرده است. برای خرید دزدگیر های سیم کارتی بهتر است به طور کامل با این سیستم ها و ویژگی هایی که دارند آشنا شوید. به همین دلیل نیز پیشنهاد می شود تا انتهای این مطلب از پی اچ گستر ما را همراهی کنید.

لازم بگوییم که دزدگیر ها از نوع سیم کارتی تنها برای منازل قابل استفاده نبوده و می توان از آن ها به منظور ایجاد امنیت در هر مکانی استفاده کرد. تنها کافیست برای هر فضایی مدل مناسبی را خریداری کنید. این گونه امنیت محیط مورد نظر خود را تضمین کرده و هیچ گونه نگرانی بابت سرقت یا اتفاق ناگوار دیگری نخواهید داشت. کارشناسان پی اچ گستر می توانند متناسب با نیازی که دارید بهترین مدل دزدگیر اماکن سیم کارتی را به شما معرفی کنند. تنها کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

عملکرد دزدگیر سیم کارتی

دزدگیر سیم کارتی یکی از جدیدترین سیستم های ضد سرقت محسوب شده که می تواند در کسری از ثانیه ورود افراد ناشناس را تشخیص داده و از طریق تلفن همراه به واسطه تماس یا پیامک به شما اطلاع دهد. این مدل دزدگیر عملکرد خاص تری نسبت به مدل های قدیمی تر دارد. همین موضوع باعث شده تا اکثر خریداران به منظور ایجاد امنیت و حفظ اموال خود مدل های سیم کارتی را مورد انتخاب قرار دهند.

می توان گفت که عملکرد این مدل دزدگیر بر مبنای یکسری محرک ها می باشد. به طور مثال اگر سارقان کوچک ترین ضربه ای به درب ها وارد کرده و نور را در بخشی از فضا بیندازند، دزدگیر های سیم کارتی می توانند وضعیت را به سرعت تشخیص داده و خطر را به صاحب منزل اعلام کنند. نحوه هشدار این مدل سیستم حفاظتی به گونه‌ی مختلفی صورت خواهد گرفت. شما می توانید علاوه بر شماره خود، چندین شماره وارد سیستم کنید تا در صورت لزوم دزدگیر با آن ها تماس برقرار کند و یا از طریق پیامک اعلام هشدار نامید. اگر امنیت برای شما فاکتوری مهمی بوده و نیاز دارید تا خانه خود را به طور مداوم تحت کنترل داشته باشید، خرید دزدگیر سیمکارتی برای شما از واجبات خواهد بود.

 

انواع دزدگیر سیم کارتی

دزدگیر سیم کارتی به عنوان یکی از مدل های دزدگیر اماکن بی سیم و دزدگیر اماکن سیمی موجود است. مدل سیمی به تلفن ثابت متصل می شود. اما باید بگوییم که مدل بی سیم می تواند مزایا بیشتری را به همراه داشته باشد؛ زیرا به صورت هوشمند تری کار کرده و در زمان خطر می تواند به طور هم زمان با چندین شماره تلفن تماس برقرار کرده و اعلام هشدار کند. همچنین اگر از قبل پیام صوتی خاصی را روی این سیستم ها ضبط کنید این دزدگیر به طور خودکار آن را پخش خواهد کرد.

این دزدگیرها از لحاظ دیگر نیز چندین مدل دارند. که از جمله آن ها می توان به دزدگیر های ساده و تصویری اشاره کرد. دزدگیر های تصویری سیم کاری تا حدودی به آیفون های تصویری شباهت داشته و عملکردی شبیه به دوربین مدار بسته دارد. همچنین دارای آژیر است که می تواند به شکل بهتر اعلام هشدار کند. اگر بخواهیم به طور کلی دزدگیر های سیم کارتی را دسته بندی کنیم باید بگوییم انواع مدل های سیم کارتی عبارتند از:

  • دزدگیر بی سیم کارتی
  • دزدگیر تلفن ثابت
  • دزدگیر منزل بی سیم

نصب دزدگیر سیم کارتی - پی اچ گستر

 اهمیت نصب دزدگیر در منزل

در بخش های قبلی به طور خلاصه در مورد مزیت نصب دزدگیر منازل سیم کارتی توضیح دادیم. شاید برخی دلیل اهمیت نصب چنین سیستمی را ندانند. در ادامه به مهم ترین مزایای خرید این سیستم های امنیتی می پردازیم:

  1. سطح امنیتی این مدل از دزدگیر ها تا حدی بالا است که نمی توان به راحتی آن را غیر فعال کرد. از طرفی چالش های نصب سیستم های قدیمی را ندارند و به راحت شکل ممکن نصب آن ها صورت می گیرد.
  2. سرعت عملکرد دزدگیر سیمکارتی منزل نسبت به دیگر مدل های مشابه بیشتر بوده و هیچ خطایی در عملکرد آن وجود ندارد.
  3. دزدگیر های خط شهری دارای محدودیت نصب در مکان هستند. این در حالیست که دزدگیر های سیم کارتی چنین مشکلی ندارند و می توان در هر مکان و شرایطی آن ها را نصب کرده و از امنیت بالای آن ها استفاده کنید.
  4. با نصب این دزدگیر ها شما می توانید در سفر و گردش نیز از راه دور منزل خود را تحت کنترل داشته باشید. زیرا این سیستم ها با برنامه مخصوص می توانند از طریق تلفن همراه اعلام خطر کنند. اما چنین قابلیتی در مدل های قدیمی وجود ندارد.
  5. شما قادرید براساس نیازی که دارید سنسور های و بخش های دیگری را به این دزدگیر ها اضافه کنید.
  6. برای نصب دزگیر سیم کارتی منزل لازم نیست تا دستگاه را حتما در قسمت خاصی را در نظر داشته باشید؛ چرا که این سیستم در هر بخشی از منزل قابل نصب بوده و عملکرد عالی دارد.
  7. اگر این دستگاه را از برند های معتبر خریداری کنید، از گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند خواهید شد.
  8. برای راه اندازی دزدگیر سیمکارتی نیازی به سیم کشی های پیچیده نیست.

خرید اینترنتی بهترین دزدگیر سیم کارتی ارزان - پی اچ گستر

خرید اینترنتی بهترین دزدگیر سیم کارتی ارزان

برای خرید دزدگیر سیم کارتی ارزان می توانید با خیال راحت خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. در فروشگاه پی اچ گستر می توانید انواع دزدگیر اماکن را از برند های مطرحی همانند آنیک، پارادوکس و…. با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. تمامی محصولات در فروشگاه ما با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شوند. همچنین کارشناسان مجموعه ما می توانند در مورد خرید هر یک از مدل ها شما را راهنمایی کنند و بهترین محصول را پیشنهاد دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *