دزدگیر اماکن پارادوکس

دزدگیر اماکن پارادوکس  (Paradox) در سه دسته محصولات شامل: کنترل پنل های پارادوکس، انواع سنسورهای پارادوکس و متعلقات جانبی طراحی و عرضه می‌شوند.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام پنتا، شرکت  پارادوکس (Paradox) با هدف طراحی و تولید سیستم های حفاظتی (دزدگیر) در سال ۱۹۸۹ در کشور کانادا تأسیس گردید.

دزدگیر اماکن پارادوکس در تنوع زیادی طراحی و تولید می گردد و به واسطه کیفیت فنی مطلوب این برند، محصولات آن به بیش از ۱۰۰ کشورجهان از جمله ایران صادر می شود.

مزایای دزدگیر اماکن پارادوکس

پارادوکس به طور خاص دزدگیر های خود را بر اساس نیاز و نگرانی های حفاظتی، نظارتی شما تنظیم می کند. این پنل های دزدگیر دارای انواع قابلیت های مختلف هستند و به وسیله ی آن میتوان چندین منطقه در داخل، خارج و اطراف مکان نصب دزدگیر را پوشش دهید.

در حال حاضر بسیاری از کاربران سیستم اعلان سرقت به دنبال تجهیزات بی سیم با کیفیت هستند.

قطعا بهترین گزینه ی پیش روی آن ها دزدگیر پارادوکس بی سیم است، جا به جایی و اضافه کردن تجهیزات بیسیم بسیار  آسان است. بنابراین می‌توانید با نصب دزدگیر همه چیز های منحصر به فرد و مختلف را در سراسر خانه خود پایش و کنترل کنید.

چیزی که پارادوکس را متفاوت می کند:

پارادوکس می‌خواهد سیستم هایش در آینده ماندگار باشند و توانایی ادغام با دنیای جدید اتوماسیون خانگی را داشته باشند. آنها همیشه تلاش میکنند، که مبتکر باشند و نه مقلد، بدین سبب پیشرفته ترین سنسور ها و ماژول ها را برای این سیستم طراحی نموده است بنابر این مطمئن باشید که در یکی از بهترین و پیشرو ترین سیستم های امنیتی جهان سرمایه گذاری خواهید کرد.

پارادوکس بیش از 40 سال است که سیستم های امنیتی پیشرفته را در جهان تولید و عرضه می کند. این بازخورد کاربران پارادوکس است که به آنها کمک کرده تا انعطاف پذیرترین و در عین حال کاربر پسندترین طیف سیستم‌های امنیتی موجود در جهان را طراحی کنند.

سطح حفاظت دزدگیر پارادوکس در حدی بالاست که امکان نفوذ به مکانی که دزدگیر پارادوکس به صورت استاندارد نصب، راه اندازی و استفاده شده باشد وجود ندارد. (تا به امروز در دینا سابقه نداشته است که کسی دزدگیر پارادوکس را هک نماید.)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *