دزدگیر بی سیم ایرانی – خرید دزدگیرهای اماکن ایرانی

دزدگیر بی سیم ایرانی - پی اچ گستر

با توجه به شرایط حال و اتفاقات پیش ‌بینی نشده، تنها راه ایجاد امنیت و حفاظت بهتر از مکان‌های مختلف نصب دزدگیر بی سیم ایرانی است. دزدگیرهای بی‌ سیم که چندین سال است به بازار عرضه شده‌اند، جایگزین بسیار عالی و مناسبی برای دزدگیرهای قدیمی هستند. چراکه نصب این نوع سیستم‌ها دیگر نیاز به کابل و داکت کشی ندارد. این مورد می‌تواند مهم‌ترین مزیت این دستگاه‌ها به حساب بیاید.

به ‌طور غریزی بشر همیشه به ‌دنبال امنیت تأمین امنیت است. دزدگیر می‌تواند یکی از عوامل بسیار مفید در حفاظت بهتر و ایجاد امنیت برای افراد باشد. این وظیفه این دستگاه مدل‌های متنوعی دارد. اما به ‌طورکلی در دو مدل بی‌سیم و سیمی عرضه می‌شود. با وجود این ‌که دزدگیر های سیمی نیز دارای قابلیت‌های ویژه و جدیدی هستند. اما این روزها اکثر افراد برای نصب دزدگیر منزل و اماکن به سراغ مدل‌های بی‌سیم می‌روند. چرا که عملکرد آن‌ها بسیار با کیفیت بوده و نصب راحت‌تری دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا در خصوص دزدگیر ایرانی بی‌ سیم توضیحاتی را بیان کنیم.

ضرورت نصب دزدگیر بی‌سیم

ایجاد امنیت یکی از مسائل مهمی است که همواره ذهن افراد را به خود مشغول می‌کند. این روزها روش‌های نامتعارف و جدیدی برای سرقت و به کار گرفته می‌شود. از طرفی احتمال وقوع حوادث ناگوار همانند آتش‌ سوزی نیز بیش از هر زمان دیگری  وجود دارد. پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا دزدگیرها با سنسورها و قابلیت‌های نوینی به بازار عرضه شوند. تا بتوانند میزان امنیت را در بالاترین سطح در مکان‌ها فراهم کنند. می‌توان گفت که تولید دزدگیر بی ‌سیم تنها مختص به برندهای خارجی نبوده و در حال حاضر برندهای متعددی در کشور ما به ساخت و عرضه سیستم‌های حفاظتی بی‌سیم می‌پردازند.

شما می‌توانید با کمی تحقیق و مراجعه به مراکز معتبر بهترین نمونه از دزدگیرهای بی ‌سیم را تهیه کرده و از این طریق امنیت کافی را در محل کار، منزل، و…. را فراهم کنید. بر اساس گفته اکثر کارشناسان و دزدگیرهای بی ‌سیم تا حد کاربردی و باکیفیت هستند که پس ‌از مدتی به ‌طور کامل دزدگیرهای سیمی را از بازار حذف می‌کنند. البته هنوز زمان این اتفاق فرا نرسیده است. زیرا  یکسری قابلیت‌های ویژه در دزدگیرهای سیمی وجود دارد که باعث شده تا همچنان تعداد زیادی از خریداران به سراغ این مدل ها بروند.

خرید دزدگیر بی ‌سیم ایرانی

نصب دزدگیر سیمی مستلزم کابل کشی های پیچیده است. اما مشکل اینجاست که در برخی مکان ها شرایط لازم برای سیم کشی دزدگیر مهیا نیست. در چنین شرایطی قطعاً خرید دزدگیر بی ‌سیم ایرانی بهترین انتخاب ممکن خواهد بود. شاید تصور کنید که قیمت دزدگیر بی‌سیم نسبت ‌به مدل‌های سیمی بالاتر است. اما باید به شما بگوییم که خرید چنین سیستمی می‌تواند از لحاظ اقتصادی نیز برای شما مقرون ‌به ‌صرفه باشد. نصب دزدگیر ایرانی بی سیم محدودیت مکانی ندشته و با سهولت انجام می‌گیرد.

همچنین می‌توان سنسورهای متعددی را روی این دستگاه اضافه کرده و میزان امنیت این اماکن را تا حد بسیار زیادی افزایش داد. از طرف دیگر نیز دیگر راه‌اندازی دزدگیرهای بی‌سیم هزینه‌های سیم کشی و داکت کشی را به ‌همراه ندارد. به‌همین خاطر نیز گفته می‌شود که خرید چنین سیستمی برای مکان‌های مختلف از نظر اقتصادی مناسب است.

 

خرید دزدگیر بی ‌سیم ایرانی - پی اچ گستر

مزایا نصب دزدگیر ایرانی بی ‌سیم

نصب دزدگیر بی ‌سیم ایرانی می‌تواند ارتباطی پایدار را برای شما با مکانی که مدنظر دارید، مهیا کند. مهم‌ترین کاربرد این سیستم شامل موارد زیر می‌شود:

فاصله زیاد سنسور و دزدگیر

شما می‌توانید سنسورهای تشخیص را با فاصله از پنل مرکزی نصب کنید. همچنین به واسطه تقویت سیگنال می‌توانید فواصل را نیز با دزدگیر پوشش دهی کنید.

جابجایی راحت

بخیر بسیاری از خریداران دزدگیر مستأجر هستند. بنابراین به جابجایی دزدگیر های سیمی می‌تواند یکی از مشکلات بزرگ برای آن ها به حساب بیاید. اما با خرید دزدگیر ایرانی بی سیم شما می‌توانید دستگاه را در را در هر شرایطی جا به‌ جا کرده و در مرحله دیگر نصب کنید.

خطای پایین در عملکرد

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت دزدگیرهای ایرانی بی ‌سیم، خطای کم در عملکرد است. این سیستم‌ها می‌توانند به ‌خوبی ورود افراد غیرمجاز و اتفاقات ناگوار را بدون هیچ‌گونه خطایی تشخیص داده و اعلام هشدار کنند.

 شخصی سازی دزدگیر بی سیم - پی اچ گستر

شخصی ‌سازی دزدگیر بی سیم

قابلیت شخصی سازی نیز یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی دزدگیر های بی‌سیم است. شما می‌توانید دستگاه را ‌طوری تنظیم کنید که تنها از ساختمان مورد نظر شما حفاظت کند. حتس اگر می‌خواهید از شیء مخصوصی در یک مکان حفاظت کنید، می‌توانید دزدگیرهای را انتخاب کنید که به درب‌ها و شوک الکتریکی وارد می‌کنند.

ظاهر مناسب و زیبا

مسلماً نصب دزدگیرهای سیم نصب دزدگیرهای با سیم‌های متعدد و شلوغ نمای مناسبی ندارد. اما شما با خرید دزدگیرایرانی بی سیم نه ‌تنها از امنیت بالای این دستگاه بهره‌مند می‌شوید، بلکه می‌توانید از ظاهر زیبای آن نیز در منزل یا مکان‌های دیگر استفاده کنید. دزدگیرهای بی سیم معمولاً ابعاد کوچکی داشته و ظاهر مناسبی دارند.

خرید انواع دزدگیر ایرانی بی سیم ارزان

این روزها تولید دزدگیر های بی‌ سیم با قابلیت‌های ویژه تنها به برندهای خارجی اختصاص پیدا نمی‌کند. چندین سال است که برندهای مطرح  در کشور در زمینه تولید انواع سیستم‌های حفاظتی به فعالیت می‌پردازند. می‌توان گفت که سیستم‌های ایرانی از نظر کیفیت عملکرد و قابلیت‌ها، با دزدگیرهای خارجی غیر قابل قیاس هستند. اگر به ‌دنبال خرید دزدگیر بی ‌سیم ارزان هستید،  می‌توانید به سراغ مدل‌های ایرانی بروید که کیفیت بالایی داشته و در عین ‌حال از قیمت مناسبی برخوردار هستند. به ‌منظور کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع دزدگیر بی‌سیم ایرانی، می توانید کارشناسان مجموعه پی اچ گستر ارتباط برقرار کنید.

قیمت دزدگیر ایرانی بی سیم

به‌ طور کلی دزدگیرهای نسبت‌به قابلیت‌ های ویژه‌ای که دارند، ممکن است قیمت بیشتری نسبت به مدل‌های سیمی داشته باشند همچنین قیمت دزدگیر بی ‌سیم می‌تواند عوامل مختلفی همانند برند تولید کننده، تعداد سنسورها و ویژگی‌ها وابسته باشد. اما درهرصورت شما با انتخاب مدل‌های ایرانی می‌توانید تا حد بسیار زیادی در هزینه ‌های خود صرفه‌ جویی کنید.

کلام پایانی

نصب دزدگیر بی‌سیم ایرانی نه ‌تنها امنیت بالایی را در اماکن ایجاد می‌کند، بلکه باعث شده تا شما دیگر دردسرهای سیم ‌کشی و راه‌اندازی دزدگیر های سیمی را متحمل نشوید. ما در این مطلب به‌ طور کامل درمورد دزدگیرهای ایرانی بی ‌سیم صحبت کردیم تا شما بتوانید با آگاهی بیشتر و دید بازتری جهت خرید اقدام کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *